Hulu

xaver42

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1. November 2004
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3.918
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Würzburg
Schaut jemand von Euch Filme usw. auf Hulu?
Wollte gestern wieder mal Quick Draw schauen und hab bei jeder Serie die Meldung protected content bekommen.
Weiss da jemand was?

Danke
 
Scheinbar wird das Thema hier ernst genommen. ;)

@xaver42 das Problem scheint nicht unbekannt zu sein: http://www.hulu.com/help/articles/23184736

Errors with protected content on Hulu.com
Summary
If you receive a "protected content" message, try clearing your Flash cache or playing from a different web browser.
We've seen this protected content message appear with codes such as: 3343, 3322, 3307, 2203, 3321 or a "One time loading experience to make the rest of your life better" followed by a blank video player while using Hulu.com through a computer web browser. Below are steps to resolve these playback issues:

  • Clear your Flash cache by going to (http://phtshp.us/2fZi) and selecting "Delete all sites" under the Website Storage Settings panel
  • Go to (http://phtshp.us/aDzNKq), and click "Reset License Files," then restart your browser and try to play the content again
  • Upgrade your browser and Flash to the latest version
  • For Error 3370 on Google Chrome:
    • Open Google Chrome, click the options button in the upper-right corner
    • Click Settings. In the Settings pane, click Show Advanced Settings
    • Choose Privacy > Content Settings
    • Under Protected Content, check "Allow identifiers for protected content"
    • Refresh your browser
  • For Error 3321, visit here for more help
  • For Chromebook users, ensure that your operating system is up-to-date
  • Using another browser often circumvents the issue as well. We'd recommend trying Mozilla Firefox
  • For Linux users, ensure that you are using Firefox with HAL installed
 
Zuletzt bearbeitet:
Die Links hab ich alle schon probiert, da passiert nichts..leider...

Dann geh mal in die Systemsteuerung, Ansicht kleine/grosse Symbole -> Flash Player -> Registerkarte "Speicher" -> Alle Löschen; Anschliessend Registerkarte "Erweitert" -> Browsingdaten- und -einstellungen -> beides anhaken -> Daten löschen. Schon sollte es jungfräulich sein.

Möglicherweise noch den Cache vom Browser zusätzlich löschen.
 
Nein, das ist nicht die Ländersperre, surfe über den Hola Proxy, der schaltet auf US um.
Ich hab hier aufm Notebook Linux mint drauf und kenn mich im System noch nicht wirklich gut aus...also nix mit Systemsteuerung :biggrin::biggrin::igitt:
 
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